11.10.2015

Meeting Whitney Port








Onko siellä ruudun toisella puolella muitakin The Hills tai The City -sarjan faneja? Minä ainakin olen! Varsinkin The Hills sarja upposi minuun todella kovasti. Jokaisen sarjan jälkeen yritin löytää ajantasaisimmat uutiset päähenkilöistä, jotta tietäisin mitä he tekevät :D Oli niin hienoa nähdä oman nuoruuden idoli livenä ja vaihtaa muutama sanakin. Juteltiin muun muassa mistä päin olen ja mitä teen täällä yms. Whitney, kuten Olivia Palermokin (The City -sarjan näyttelijä) olivat molemmat erittäin ystävällisiä ja minulle tuli todella mukava olo heidät tavattuaan.

Löysin tapahtuman Racked -sivuston kautta. Ensin olin todella peloissani, kun kauppa ammotti tyhjyyttään vielä kymmentä vaille ennen avajaisten alkua. Päätin kuitenkin rohkaistua ja astua sisään SK-II pop-up kauppaan. Samantien myyjät ottivat minut lämpimästi vastaan esittelemällä heidän tuotteitaan ja ohjaamalla minut iho-analyysiin. Omasta analyysistani selvisi, että oman ihoni ikä on vain 12 vuotta, ei paha.

SK-II tuote sarja on kehitetty alunperin Kiinassa ja tuotteita on kymmenen vuotta sitten alettu markkinoimaan myös Yhdysvalloissa. Nyt SK-II on alkanut tekemään yhteistyötä Whitney Portin kanssa ja siksi myös Witney oli kaupan tapahtumassa mukana.

Iho-analyysin jälkeen minulle tarjoiltiin ruokaa ja shamppanjaa. En pistänyt pahitteeksi. Paikalla oli myös valokuvaus laite, joka räpsi monta kuvaa lyhyessä ajassa ja teetti kuvat videoksi. Oman videoni voi katsoa Facebook sivultani tai Instagrammistani (@enskuu). Seuraavaksi kävin ottamassa muutaman kuvan myös Whitneyn kanssa ja jäimme juttelemaan hetkeksi. Mielestäni tilaisuus oli tehty erittäin hienosti, sillä Whitneyllä oli todella paljon aikaa hänen faneilleen. Yleensä Meet and Greet -tapahtumissa on kauhea kiire eikä keretä jäädä juttelemaan kenenkään kanssa pidemmäksi aikaa.

Lopuksi, kävin vielä ottamassa manikyyrin SK-II liikkeessä. Minua houkuteltiin myös hierontaan, mutta ajattelin etten halua tavata Whitneyä ensimmäistä kertaa rinkula otsassa. :D

2 kommenttia:

  1. Wautsi miten upeita juttuja oot päässy kokemaan! Kiva että kirjottelet sun kokemuksista paljon tänne :-)

    VastaaPoista