1.2.2016

Bye New York!








Anteeksi pitkä hiljaisuus blogin puolella. Olen viettänyt viimeisiä viikkoja New Yorkissa ja tällä hetkellä olen lentokoneessa matkalla Helsinkiin. Viimeiset viikot oli todella kiireisiä, sillä minulla alkoi Suomessa koulu tammikuussa ja olen joutunut työn ohessa tekemään koulujuttuja. Olemme myös etsineet kaiken tämän lisäksi asuntoa toisesta kaupungista, Tampereelta. Kun saavun Helsinkiin alamme purkamaan samantien muuttokuormaa uuteen asuntoomme.

Kuusi kuukautta New Yorkissa meni nopeammin kuin missään muualla. Onnellisena minua piti uudet, todella ihanat ystävät, ihana työ sekä maailman parhaat työtoverit. En voi sanoa tarpeeksi kuinka kiitollinen olen jokaiselle, keneen olen tutustunut matkan aikana. Olen saanut kokea niin paljon tämän puolen vuoden aikana ja tulen muistamaan nämä hetket loppuelämäni. En vain sano näitä sanoja, vaan todella tarkoitan jokaista lausetta.

Kohta koneeni laskeutuu Helsinkiin ja on taas aika palata koulupulpetin ääreen. Toisaalta odotan kovasti, että pääsen taas kotiin ja omien arkirutiinien pariin, mutta tulen ehdottomasti kaipaamaan New Yorkia. En usko, että kaipaan takaisin enää kaupungin takia vaan enemmänkin sen kaiken kokemani ja ystävien takia, jotka jätin Atlantin toiselle puolelle. Tulen aina kaipaamaan New Yorkin vilinää ja tunnetta ettei kaupunki koskaan nuku. (Paitsi Enni-myrskynä) 

Viimeisellä viikolla äitini saapui New Yorkiin ja pääsimme nauttimaan viimeisestä viikosta hotellissa. Muutto hotelliin oli todella raskas, sillä samanaikaisesti oli todella kova lumimyrsky kaupungissa. Olin kovasti toivonut, että saisin kunnon lumen New Yorkiin ennen lähtöäni. Äitini vitsailikin, että olisit vähän vähemmän toivonut, sillä lumimyrsky osui nimipäivälleni. Tunsin että lumi tuli minun toivomukseni takia.. No ei oikeasti, mutta kiva ajatella niin.

Nyt on New Yorkin matka takana päin ja haikein, mutta odottavin tunnelmin palaan kotiin. En tiedä mitä blogilleni käy, mutta toivottavasti tänne vielä löydän aiheita kirjoittaa. Jos kenelläkään lukijoista löytyy toiveita postauksiin, niin kertokaa mielellään. Blogiini voi halutessaan kommentoida myös nimettömänä ehdotuksia.

Kiitos kaikille lukijoille, kun olette olleet kiinnostuneita matkastani! 

Nyt koneeni aloitti laskun Helsinki-Vantaalle. Nähdään pian!

3 kommenttia:

  1. Nopeasti meni puoli vuotta loppujen lopuksi. Tätä blogiasi on ollut ihana lukea ja odottaa kuulumisiasi täältäkin. Ihana, kun olet kotona tai lähellä Tampereella❤️

    VastaaPoista
  2. Listaa parhaat ja huonot puolet nykissä :)
    Ja jos jaksat ni tee myös lista kaupoista ja outleteista mis kantsii käydä :) (osotteet ois kans kivat)

    VastaaPoista
  3. Enpä ole koskaan kommentoinut vaikka hiljaisesti seuraillut koko matkaasi nykissä. Tykkään kovasti kirjoitustyylistäsi ja juttusi kiinnostavat, joten toivottavasti keksit jatkossakin kirjoitettavaa. :) Ihan mieletön reissu sinulla kyllä oli!

    VastaaPoista